Abonament




Vrei sa fii la curent cu activitatea blogului,cu noile articole publicate pe blog? Nimic mai simplu, te poti abona foarte usor !


Introduceti adresa dumneavoastra de email in casuta de mai jos, dupa care faceti click pe butonul "Ma bag" .De indata ti se va trimite un email de notificare, cum ca te-ai abonat la blogul "Geonis" , activezi abonamentul prin simplul click pe linkul de activare, trimis in mailul respectiv, si deja te poti considera vizitator fidel al blogului meu ! Emailurile sunt generate automat, in momentul in care apare o noua postare !

Fa-ti abonament:

Insereaza emailul tau !

Sunt bucuros de faptul ca am reusit sa ofer ceva nou vizitatorilor mei, aboneaza-te, si eu sunt abonat la randul meu altor bloguri, si chiar nu sunt deranjat deloc de acest serviciu. Va multumesc !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"