Nikita pestoaica de vedete...

As incepe mai intai prin am cere scuze blogului ca nu prea am mai postat , dar ma pot si justifica , e surpriza lucrez si la altceva.Sa trecem la oile noastre, ma uitam aseara la nea Capatos alias "mielucuonara" si ce vad: mi-au sarit ochi din cap, nikita, o stii sigur, femeia-barbat ,batausa crescuta in cartier cica e proxeneta,chestia asta era probata de un clip filmat cu camera ascunsa de paparazzi de la Cancan, am ramas uimit de ce putea ea sa inventeze sa se scuze, am ras cu lacrimi, sa auzi mai toata emisiunea: "Nikito iti tai microfonu", tare emisiunea pacatoasa, abia astept sa se faca 23:45 sa ma uit iarasi,poate e ceva nou, mai tre s-astept o ora, timp in care mai vorbesc pe mess, mai iau o pauza din celelalte proiecte;
Clipurile mai jos...

partea 1

partea2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"