Hiturile acestei primaveri...

Nu e o cine stie ce preocupare dar chiar stateam si ma gandeam ce melodii ar putea fi hiturile acestei primaveri?
Nu ma leg de Inna ,Play & Win,Morris sau altele, astea-s hiturile iernii care tocmai a trecut, eu am doua variante deocamdata.Mai sunt si altele...

1) Lilly Sandu & Moogly - Lee lee

Lili Sandu impreuna cu casa ei de discuri din Franta au inceput sa faca treaba buna, si-au conturat un stil muzical , dovada este melodia urmatoare.Lily mi se pare a fi ceva intre Beyonce si Elena Paparizou,asta cam vrea ea sa arate.



2)Lady Gaga - Poker Face

O tipa din America, o noua senzatie a muzicii care incet dar sigur face furori si acapareaza foarte multi fani de partea ei.Am auzit ca e o tipa foarte inteligenta, canta la pian de la 4 ani, si a intrat la facultate inca de la frageda varsta de 17 ani,tin sa amintesc ca in SUA , ca sa faci facultate de la 17 ani trebuie sa fii un geniu in adevaratul sens al cuvantului.Dupa "Just dance" Lady Gaga( Stefania Gabriella Germanotta) a scos un nou hit si anume "Poker face" ( prima data cand am auzit de titlul melodiei am ras putin) melodia asta iti intra in minti si nu o mai poti scoate, in rest nu e cine stie ce...Si inca o data se dovedeste ca secretul sucesului pe piata muzicii consta in a scoate melodii pe banda rulanta...parerea mea


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"