Aventuri la microfon / Video

Nu prea am avut eu cine stie ce tangente pana acum cu microfonul, si parca nici nu as vrea sa le am pe viitor, insa din totdeauna am stiut cum se tine in mana,la ce se foloseste si ce trebuie sa faci cu el.Iata cateva clipuri care ne dovedesc inca o data ca un asemenea instrument este greu de manevrat in anumite conditii, ba chiar mai mult te poti rani cu el din neatentie !

Invers...invers !




Cand ti-e foame si nu te poti stapani :))




Draga, vreau si eu piperul!




Si asta,chiar e monumentala,uite ce patesti cand esti suparat,nu ai luciditate si solutii mai ales! Nu stiu !







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"