Da,chiar am tinut cu Dinamo !

Astazi, s-a intamplat minunea. Dinamo reuseste sa dea o palma morala, suporterilor (huliganilor mai bine zis) care i-au facut atat rau, producand surpriza serii.Desi sunt stelist fanatic, de mic, nu pot sa mint si sa spun ca in seara asta nu am tinut cu echipa din Stefan cel Mare, nu stiu din ce motive dar banuiesc, ca si ghinionul excesiv al "cainilor" din fiecare an pe de o parte, de partea cealalta ambitia si increderea in propriile forte, sunt doua calitati pe care le sustin oriunde, oricand, si undeva la mijloc, echipamentul cu galben al lui Dinamo mi-a trezit putin din patriotismul meu dus pana la extrem cateodata.

Da... n-am mai strigat asa de la "dute Dica, dute , si nu mi-e rusine sa recunosc ! Multumim Dinamo, pentru punctele pe care vrei sa le aduci, multumim din partea Romaniei, multumim pentru ca ai stiut sa sari peste propria piedica, impreuna putem invinge stupidele rivalitati !

Chiar m-am simtit miscat de aceasta mica, dar insemnata performanta, nu am crezut niciodata in viata mea, ca voi ajunge sa scriu pe blog despre Dinamo, ma bucur ca am invatat sa nu mai cred in limite...



Un stelist, un fost infatuat plin de ura...acum pentru Romania.

2 comentarii:

marian gegix spunea...

Ma bucur ca gandesti asa, si eu am cam simtit acelasi lucru, chiar daca sunt polist (Poli Timisoara).

Dac-am gandi cu totii, ceea ce ai "sclipit" in acest articol, lumea asta ar fi mai buna !

Tinem cu Romania

gEoNiS spunea...

mersi pentru aprecieri, sa militam pentru mai putina rivalitate,si cum bine ai zis, sa tinem mai mult cu Romania !

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"