Geonis revine !

Nu stiu daca v-ati dat seama dar de ceva timp , nu am mai dat pe aici, am tot tras chiulul,am tot umblat brambura, ca asa e in vacanta , ori e prea scurta si vrei sa faci cat mai multe, ori e prea plictisitoare cu toate ca o astepti cu bratele deschise.

Nu este mai putin adevarat,faptul ca de o luna si ceva , ma tot chinui, sa optimizez blogul (scuzati-mi terminologia), umbland totodata putin la designul sau.

Am tot primit informatii cum ca website-ul nu functioneaza corect decat in eternul si mult prea invechitul Internet Explorer 6, chestia asta m-a pus pe ganduri, am analizat situatia si iata ca "Geonis" a suferit cateva modificari, spun "cateva" pentru ca in maxim un an de zile, si surpriza asta chiar o promit, blogul isi va schimba complet fata, fiind unul mult mai stilizat, profesionist, placut ochiului si mult mai aproape de cititor.

Deja am conturate cateva idei, pe care sincer, nu cred ca le-a mai pus in practica vreun blogger din Romania, dar rabdarea e mama succesului.

Si inca ceva vara asta...

Niciodata de cand va "mint" pe blog, nu am pomenit faptul ca scriu, si particip si la site-ul oficial al clubului nostru de fotbal, de Sporting Tecuci e vorba, cu toate ca o fac de 6 luni de zile.

Acum cateva zile, ne-am format o echipa, foarte unita si serioasa, as spune eu,care va revolutiona acest proiect, punand bazele unui website cu adevarat profesionist, original, oferindu-i suporterului informatia necesara, din sursa oficiala cu un suport bine realizat

Cu toate ca unii incearca sa ne puna foarte multe piedici, noi ne luptam, speram si credem ca pana la data de 1 Septembrie 2009, se va inaugura noul site.

Poate voi ma posta cate ceva despre ceea ce mai am de gand sa pun la cale, cu toate ca unele idei,pot fi foarte usor furate, sau poate nu-mi dau seama, si va adorm prea mult cu chestii personale ! Pe curand !

4 comentarii:

Anonim spunea...

ia mai impuscate cu ce vrei tu sa faci .tu mai bine vezi cum dai bacul ca nu stii pe ce lume traiesti.tu esti mare destept,faci si dregi.nu te mai da mare si stai in bancuta ta.

Anonim spunea...

nu te mai afirma ca ai tu echipa cu stiri oficiale.nici macar nu exista echipa si tu zici de parca ai lucra cu ac.milan.ori primesti bani pe treaba asta.esti un nebun care vrea si nu poate,ca tu ai o echipa a ta din pes.ia si joaca ca in realitate nu e asa...

gEoNiS spunea...

@ Anonim 1

asteptam totusi sa lasi un comentariu critic dar totusi constructiv, de impuscat nu am de gand sa o fac prea curand, poate dupa tine.

Destept nu's, merci pentru grija pentru care mi-o porti pentru bac, am luat masuri deja pentru ce o sa urmeze...Traim pe terra parca ? Mersi anonimule/anonimo

gEoNiS spunea...

@ anonim 2

Echipa exista omule, nu la ac milan ma refer, dar chiar exista, ce a fost pana acum a fost o joaca pe site-ul clubului, de-acum va incepe munca profesionista...Te rog nu ma trimite la Socola, dar astept sa facem un PES. Nu stiu cine ai fi tu anonimule, dar sigur esti unul din frustratii care si-au furat-o cu vreo 5-0.

Pe curand !

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"