blogatule...particip !

Azi, dupa un mic mass ,simpatic de altfel, primit de la Marius Calugaru a.k.a blogatu, am aflat ca este deja in derulare un concurs pentru bloggeri, chiar la el pe site.Asa si ? E pentru prima data cand particip, si nu premiile m-au facut sa sper la un castig, au fost altele mult mai valoroase si importante,ci buna dispozitie in care ma aflu, si mai mult decat atat, vreau sa ii demonstrez, ca nu am nicio dusmanie pe el, pentru atacurile facute de catre mine pentru un articol mai mult decat trufas,as spune eu, tot ce am facut a fost doar constructiv...si cred ca a inteles de altfel

Despre blogul lui, nu stiu ce as putea spune, de curand a facut o modernizare, schimbandu-si tema, una cam copilaroasa mi se pare ( da-ti jos buburuza omule, ca vine frigu'), cu mici bug-uri, este original omu', scrie mult si bine, este un tip modest, chiar daca are incredere in "influenta sa "! Cam multe reclame, in rest, este o pura dovada a succesului in blogosfera noastra, si un model demn de urmat pentru noi toti,postari atat de intersante, bine diversificate si dese...

Cam asta am avut eu de spus, e pentru prima data cand laud un blogger, pe buna dreptate, chiar daca " ghinionistu' ", asa cum ma poreclesc nu a castigat nimic ,niciodata pana acum, nu vrea neaparat sa castige, ci vrea mai mult sa nu vada printre winneri, "pitici" sau "viseurate", sa mai ia si ei, astia mici, pricajiti, care au trafic doar in intersectii...


Pentru tine, alb !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"