Cel mai urat caine din lume/ 2009

Concursurile ciudate sunt trendy, si chiar imi plac cateodata, daca nu sunt scarbosenii, dar pana acum nu am stiut ca se organizeaza la nivel mondial,an de an, un concurs prin care sa fie ales cel mai urat caine.Imediat mi-a venit intrebarea: bai cat de urati pot fi?

Si raspunsul tot singur mi l-am dat, urmarind cateva poze, care mi-au starnit chiar groaza, observand totodata ca, aceasta competitie destul de nebuna este si acerba, fiecare stapan al unui catel, incearca foarte mult sa-l urateasca pentru a intra in posesia premiului...

Castigatorul de anul acesta este Pabst, o corcitura de boxer cu maidanez ce a impresionat juriul cu mandibula sa extrem de ciudata, el intrand in istorie, pentru ca este primul metis(provenit din 2 rase),castigator al competitiei.

Pabst si stapanul sau, au castigat 1600 de dolari,pe langa acest premiu, casa de moda "House of Dog", le-au oferit inca un premiu in valoare de 1000 euro,ce consta in imbracaminte si accesorii pentru caini si un contract de modelling pe un an de zile, plus un photo shooting din partea casei.

Iata potaia:








Si adversarii:



Eu zic ca a fost blat, Pabst e cel mai dragut, nu-i asa?

2 comentarii:

grandy_10 spunea...

iote frate, stapanul e stefan banica jr :))

Anonim spunea...

doamne ce uratzenii:))=))

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"