Dor de...Eddie Guerrero

Ce se mai aude de wrestling,sportul ala practicat si pe la noi prin gangurile blocurilor de catre pustii cartierului? Cam nimic...nu sunt un pasionat al wrestling-ului, si acum sincer sa fiu, nu m-am mai uitat la asa ceva de la moartea lui Eddie Guerrero...chiar asa il mai tineti minte pe Eddie?

Ma simt din nou nevoit sa repet ca nu-mi mai place wrestlingul,pentru mine wrestling a insemnat Guerrero, ei bine aseara, (nu stiu care aseara ca acum 10 minute si e ora 2 dimineata), vazusem pe youtube, la cele mai vizionate clipuri ale zilei, un superb video adus ca un tribut celui mai mare wrestler ever, in opinia mea, difuzat aseara( aseara adica 2 octombrie 2009) intr-o gala SmackDown... am ramas putin mahnit, aducandu-mi aminte de vremea in care il urmaream cu nerabdare.

Eram in clasa a VI-a, se difuza la 23:30 pe Telesport, bagam bine la cap ca sa avem subiect de discutie la scoala, noi, adica eu si colegul meu Edi (nu e ruda cu vedeta articolului), ca doar cu el aveam ce povesti, ceilalti baieti din clasa,pe subiectul asta doar ne priveau si atasau pe mutre zambetul ala tamp al prostului care nu pricepe.

Frumos mai era, insa vremurile trec, intre timp "comercialul" s-a tot raspandit, mai nou se paruiesc si pusicutze in ring...ce sa-i faci...

R.I.P Guerrero



Ultimul meci




Viva la Raza ! Download piesa de intro, click pe sageata !


1 comentarii:

Anonim spunea...

eddy va ramine mereu in memoria tuturor iubitorilor de wresling.....eddy iti ducem dorul.....uneori imi dau lacrimile cind ma gindesc la eddy.....

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"