Printre huligani si...comunisti




Nu v-am spus pana acum, dar nici nu aveam de gand sa o fac...insa nu pot sa ascund faptul ca aseara am fost si eu la Steaua-Fenerbahce, iar tot ceea ce am vazut in jurul meu, mi-a produs o scarba iesita din comun.

Chiar si asa, noile reguli impuse de oIER si pupincuristii lui , au fost incalcate de multi, "multi" printre care ma numar si eu.Mi-era putin teama de faptul ca nu o sa pot intra pe stadion, pentru ca aveam bilet cumparat de altcineva, cu acelasi buletin, insa nu a stat nimeni sa observe ca nu sunt eu cel din fotografie.Ca sa intru la meci, a fost musai sa trec prin 4 filtre organizate de jandarmerie, la fiecare filtru, biletul verificat plus o perchezitionare foarte amanuntita, centimetru cu centimetru...am trecut cu brio, am lasat-o moale si am mers mai departe.Pana cand am luat loc pe scaun, undeva pe la tribuna a II-a, acolo unde s-au furisat cele 2 peluze interzise.Chiar si-asa, am auzit ca la televizor,totul a fost roz, pe cand la fata locului, respectul si educatia unora au lasat de dorit, desi la cativa metrii stateau gorilele BGS.

Nu am injurat, nu am instigat cum faceau aia cu "vinde vinde vinde,pleaca mori",si asta nu face decat sa ma bucure, pentru ca toti au fost filmati si urmeaza sa fie interzisi.Sper sa nu ne bage pe toti laolalta, si daca se va intampla asa... gasesc eu un buletin :))

Pe de alta parte, am vazut multe perechi de batranei, pensionari fanatici, care nu au facut decat sa inveseleasca atmosfera, mi-a facut o foarte mare placere sa urmaresc unul dintre cei mai mari fotbalisti ai planetei...Roberto Carlos !


1 comentarii:

crecu spunea...

te salut george !!! Man , cum te-am gasit bai frate, nu stiu daca ma mai cunosti,au trecut 10 ani si ceva de cand nu ne-am mai vazut, insa sper sa ne intalnim vara viitoare. Te salut din Suedia, Crecu Alex !

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"