Cam devreme...Gheorghe Dinica









Vin de la scoala, e 13 si ceva, o zi bunicica cat de cat...asta pana sa deschid televizorul, un scurt moment de butonare al telecomenzii... Gheorghe Dinica a murit,in aceasta dupa-amiaza. Am ramas fara cuvinte,tocmai de asta am apelat la blog....

Nici acum nu imi vine sa cred.Cu toate ca am doar 18 ani, va dati seama ca nu am urmarit prea multe filme in care a jucat,insa un singur film, pe nume "Filantropica"(vazut de vreo 10 ori, si parca l-as mai urmari o data), mi-a fost de-ajuns sa imi fac o parere, sa realizez inca o valoare a acestei Romanii pierduta in orizont....

De-a lungul timpului, din 2002 si pana acum, am tot cautat sa ma informez cat mai mult despre Gheorghe Dinica, am ascultat muzica sa, in superbele colaborari cu Nelu Ploiesteanu' si Stefan Iordache... martori mi-s vecinii terorizati si ceilalti...un geniu, un om adevarat, si gasca s-a mai marit acolo in ceruri...

Inca o constatare, Maestrul a fost unul din putinii oameni care a reusit sa fie si la un nivel inalt, dar totodata, sa nu aiba dusmani, chestia asta spune foarte multe despre fenomenul Dinica.Vorbele sunt de prisos...



Nu o sa uit timbrul lui vocal,superbul zambet din coltul gurii, si tot ceea ce ne-a lasat,noua oamenilor simpli.

Dumnezeu sa il odihneasca in pace.







PS: Imi cer scuze pentru vanjoleala din acest post, durerile de cap nu m-au lasat nici astazi.

1 comentarii:

alexus spunea...

Foarte bine ai zis !

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"