La revedere, nenea presedinte !



Stiu,titlul asta te cam respinge putin.Nu prea imi place mie sa o "ard", cum se spune mai nou, pe politica, insa pe internet in ultimul timp au tot aparut clipuri care mai de care,unele funny altele jignitoare, altele si funny si jignitoare si proaste totodata.

Eu unul, nu prea sunt de acord ca, copiii sa apara in clipuri electorale, nu mi se pare logic,moral sa iti pui plodul sa spuna ceva obligat si fara sa cunoasca ce face de fapt.Acum sa nu intelegeti ca nu am si eu un punct de vedere privind alegerile prezidentiale, insa mai multe o sa scriu intr-un articol,probabil maine.Fiti atenti la maimutareala din clipul urmator:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"