Urmeaza...



Cateodata stau si ma incriminez...insa nu stiu daca aiurea sau nu.Pe blogul asta, observ ca incepe sa vina lume din ce in ce mai multa, iar eu, ca o gazda din ce in ce mai neprimitoare si rece pe acest semi-defunct blog, stau foarte mult plecat, revin cam o data la 3 zile...sa va mai mint...

Stiu...asa nu se face treaba, insa, am si eu motivele mele pentru care as agata blogging-ul in cui, si nu sunt singurul care traiesc senzatia asta ciudata, tot mai des regasita in lumea online-ului.As mai sta in banca putin, sa-mi vad de treburile mele, sa imi asez gandurile , nu stiu ce sa spun...ma regasesc foarte greu in fata tastaturii...poate si de-aia, am cam dat gres cu ultimile postari, inclusiv cea pe care o cititi, zic eu.

M-am gandit bine,am de ales.Ori spun stop, o vreme...si ne mai vedem prin vara, ori caut niste persoane care isi doresc cat de cat sa posteze, sa scrie un articol, cu o pasiune oarecare, pe un anumit subiect (cred ca sunt pe drum).Am ramas la cea de-a doua, insa...mai dureaza putin.Oricum, ce este de retinut e faptul ca voi, cei care ajungeti aici, si fara a ma promova,fara a avea o breasla in spate, fara sa postez prea des, nu o sa ramaneti singuri, mi-am batut joc destul de mult pana acum.

Cat despre faza cu "frate, ma dor ochii cand iti citesc blogul" , jur ca nu o sa schimb prea curand designul blogului, s-ar putea sa modific putin culoarea textului, insa...mai e mult pana departe.

See you later,aligator !



1 comentarii:

andrei spunea...

Sa nu te lasi...

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"