Votez...



Maine e o zi importanta...nu ma imbrac la costum,cravata,pantofi de lac...m-am hotarat...ma duc sa votez. Sincer sa fiu, de-o saptamana si ceva,ma tot gandesc pe cine sa pun stampila.N-am primit pana acum niciun kil de faina,ulei,zahar nici atat.

Crin Antonescu, e cel ales de mine,cum ca mi-ar putea fi presedinte, s-a vazut si aseara.Ce ma bucura si mai mult, este faptul ca mai peste tot regasesc cele spuse de mine, de la twitter si pana la... casa de pariuri pe care o frecventez.Nu ma astept, ca ceva sa se schimbe la 180 de grade,de furat tot se va fura,cocalarii si pitipoancele tot se vor inmulti... vreu putin respect, cam atat.Nu vreau sa influentez pe nimeni,nu accept nicio disputa pe acest subiect, e pur si simplu...alegerea mea

PSD-ul 11 ani la putere, m-am lamurit...
PDL-ul 5 ani la putere, m-am lamurit...
Sa-i dam tarii o sansa de redresare prin PNL!








Off-post:Stau si ma intreb, cei de la Divertis, In puii mei, si celelalte emisiuni de profil, oare cu cine ar vota, care dintre candidati ar fi cel mai greu de imitat?

2 comentarii:

alex spunea...

Crin e sigur cel mai greu de imitat, in editiile anterioare cei de la divertis au tot incercat sa caute personajul perfect pentru Antonescu, dand gres de fiecare data. Nu il votez pe Crin, insa ce ai spus ai spus foarte bine, imi place cum ai gandit acest post.

gEoNiS spunea...

Un comentariu deja a fost sters...

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"