Sa traiesti romane !





Cat de mult m-am straduit sa fiu din ce in ce mai activ pe blog si uite ca ieri nu am mai postat.Da...iar am mai stricat ceva.Am mai adaugat in palmaresul meu de "pe ce pune mana buleste" si un televizor...asta mai lipsea.Toate numai mie mi se intampla...de la lanterne,ceasuri, si pana la tv,si frigiderul de anul trecut care s-a stricat doar deschizand usa de la congelator.Ghinionul se tine de mine, da' si cand l-oi pocni...

Trecem peste toate,si peste mizeria in care traim, si peste necazurile de zi cu zi,alegeri bla bla...e ziua noastra pana la urma,a Romanicii noastre care sufera in continuare ca e locuita.Una peste alta (cat de obscen suna asta),va urez si eu un simplu si emotionant "La multi ani",o iarna cat mai placuta,caci de putine ore am si intrat in ea, si o luna a cadourilor plina de cadouri evident.Hai noroc!

1 comentarii:

BlackList spunea...

Campanie noua cu si pentru Blogosfera. E inca in stare incipienta, daca o consideri utila sustine-o.
htp://www.onmysite.ro/blogs/blacklist
Are ca scop aranjarea blogrollurilor.

Trimiteți un comentariu

Pentru a fi sigur de acceptarea comentariului tau pe acest blog asigura-te ca:

* folosesti un limbaj decent
* nu instigi la atitudini antirasiste, antisemite, etc
* nu te ascunzi sub identitatea unui personaj anonim, orice comentariu cu autor anonim nu va fi publicat.
* in caz ca nu esti utilizator inregistrat, poti selecta "Nume/Adresa URL"